داستان_واقعی_توطئه_مادر_برای_عروس

#داستان_واقعی_توطئه_مادر_برای_عروس

#عاقبت_این_مادر_و_عروس_جالبه


بسیار عجیب و آموزنده ، حتما بخوانید .


سلیم تنها پسرم بود ، دوست داشتم با دخترخواهرم ازدواج کنه اما عاشق دختر فقیر همکاسیش شد و ازدواج کرد ، من اصلا نمیتونستم با عروسم ، سکینه ارتباط بگیرم ، این بود که با کمک پسرخواهرم نقشه شومی کشیدیم و قرار شد فردی اجیر شه و بگه من با سکینه قبلا رابطه داشتم . با این تهمت ها سلیم رو به زنش بدبین کردیم و طلاق گرفت و بلافاصله دخترخواهرم رو به عقد پسرم دراوردیم ، اما حاصل ازدواجشون دوتا بچه معلول شد و عروسم که حوصله این وضعو نداشت بعد ۱۵ سال به پسرم خیانت کرد و ما رو با دو تا بچه معلول رها کرد . خیلی عذاب وجدان داشتم و دائم زندگیمو مرور میکردم و دنبال نشونه ای از عروس قبلیم بودم که حلالیت بطلبم و تنها راه این بود که برم مشهد از امام رضا(ع) کمک بگیرم ، همه ماجرا از آنجا شروع شد که یه روز بعد از زیارت از حرم برمیگشتم که  هنگام عبور از خیابان با یک موتورسیکلت تصادف کردم و وقتی که برای مداوا به بیمارستان انتقال یافتم باورم نمی شد پرستار مرکز درمانی همان کسی باشد که سال ها دنبالش می گشتم. سکینه با مهربانی از من پرستاری و مراقبت کرد و زمانی که دست هایش را محکم گرفتم و با شرمندگی برایش تعریف کردم مرتکب چه گناه بزرگی شده ام ، او با لبخندی معصومانه دستم را بوسید و گفت: مادرجان حتما قسمت این طوری بوده است و من از شما هیچ دلخوری و ناراحتی به دل ندارم و همین جا شما را بخشیدم. درد اورترین لحظه داستان ما این جا بود که میدیدم دو تا دختربچه زیبا تو بیمارستان مشغول بازی بودند و یدفه اومدن سمت سکینه و با گفتن کلمه مامان به سکینه فهمیدم که خدا جای حق نشسته ، حالا من بودم و دو تا بچه معلول و سکینه و دو دختر زیبا و یه عمر پشیمونیم..

#عمل_و_عکس_العمل


چرخاندن انگشتر

چرخاندن انگشتر


برخی از مردم هنگام قنوت، انگشترشان را به طرف خود می چرخانند، از خودشان هم که علت را می پرسی دقیقاً نمی‌دانند و می‌گویند: لابد مستحب است. 

در حالی که این کار «نه مستحب است و نه واجب؛ بلکه وجاهت چنین عملى شرعاً ثابت نیست.


اجوبة الاستفتائات خامنه ای، استفتائات جدید مسائل متفرقه نماز



نماز_اول_وقت

#نماز_اول_وقت

#شهید_احمد_علی_نیری(۳)


گفتند: چند دقیقه ی دیگه امتحان شروع میشه. صدای #اذان اومد . احمد آهسته رفت سمت نمازخانه. دنبالش رفتم و گفتم: احمد برگرد. این آقا معلم خیلی به نظم حساسه، اگه دیر بیای، ازت امتحان نمیگیره اما گوش نداد و رفت ...


مرتب از داخل کلاس سرک میکشیدم و داخل حیاط و نمازخانه را نگاه میکردم. خیلی ناراحت احمد بودم. حیف بود پسر به این خوبی از امتحان محروم بشه.


همه رو به صف کرده بودند و آماده امتحان بودیم اما بیست دقیقه همینطور توی کلاس نشسته بودیم. نه از معلم خبری بود نه از ناظم و نه از احمد! همه داشتند توی کلاس پچ پچ میکردند که یک دفعه درب کلاس باز شد. معلم با برگه های امتحانی وارد شد.


همه بلند شدند. معلم با عصبانیت گفت: از دست این دستگاه تکثیر! کلی وقت ما رو تلف کرد تا این برگه ها آماده بشه! بعد هم یکی از بچّه ها را صدا زد و گفت: پاشو برگه ها رو پخش کن. هنوز حرف معلم تمام نشده بود که درب کلاس به صدا درآمد. در باز شد و احمد در چارچوب در نمایان شد و مثل بقیه نشست و امتحانش را داد ...


کتاب «عارفانه» ص ۲۶ و۲۷



عطر و ادکلن برای بانوان

عطر و ادکلن برای بانوان

#احکام_بانوان

برخی از بانوان هنگام بیرون رفتن از منزل، از عطر و ادکلن برای خوشبو شدن استفاده می کنند.

در حالی به فتوای تمامی مراجع، استعمال این گونه محصولات در مجامع عمومی که نامحرم نیز وجود دارد، جایز نیست.

ولی قطعاً استفاده از آن برای همسر و یا در مقابل محارم دیگر و یا در جمع بانوان جایز است.


نکته: 

اگر زنی به صورت معطر و خوشبو از منزل بیرون رود و برای غیر شوهرش بوی خوش استفاده نماید، بنابر نظر همه مراجع، مستحب است برای این کار غسل کند.


توضیح المسائل مراجع، م 644_651


ایتا

کانال لاله ای از ملکوت؛به ما بپیوندید: 

https://eitaa.com/malakut