سواد رسانه ای


بد نیست با اوضاع فضای مجازی خودمون تطبیق دهیم علیرغم تمام مشکلات واقعی در داخل کشور ...!


سخنان خاخام صهیونیستی به رسانه های غربی:


راست و دروغ را بهم بریزید و معجونی از اخبار جهت دار درست کنید. مردم ایران سواد رسانه ای ندارند ، مطالعه ندارند، تمام حرفهای شما را باور خواهند کرد. من اطمینان دارم شما موفق خواهید شد!


آنهارافریب دهیدتا از همه چیز و از همدیگر متنفر شوند تابرده ماشوند!!!


 یک خاخام صهیونیستی بنام «گیورا ردلر » در جلسه ای با مدیران و کارکنان رسانه های ضدایرانی ( بی بی سی ، منو تو ، صدای آمریکا ، ایران اینترنشنال و...) در لندن مطالب مهمی بیان کرده که برای نخستین بار منتشر میشود: 

 شما کار مهمی دارید و برای اسراییل خدمات مهمی انجام میدهید. من از صمیم قلب ازشماتشکر می کنم. نگران هزینه نباشید، دوستان ما هستند. عربستان قبول کرده همه هزینه ها را بدهد. اما کار شما چیست؟!


   ایران را سیاه سیاه نشان دهید.


کاری کنید که ایرانیها از همه چیزوهمه کس و از یکدیگر متنفر شوند.


 آنها را بمباران خبری کنید. هرلحظه وهرساعت ، با خبرهای ناامید کننده و ترسناک .

 مردم ایران را دائم بترسانید ، شکنجه روحی بدهید.!!!


مردم ایران ادعای آقایی می کنند ، اما اقای دنیا ماییم و همه برده ما هستند.


 آنها را تحقیر کنید ، با انواع فیلمها و مستندات غربی تحقیرشان کنید.


آنها نباید احساس غرور و افتخار کنند..!


دروغهای بزرگ بدهید آنها باورمیکنند ،در ذهن آنها بکوبید که رسانه های ایران دروغگوهستند تا جذب اخبار شما شوند!


  شما بار سنگینی بر دوش دارید . باید تلاش کنید ، حتی یک لحظه آرام نباشید، زمانی آرام خواهیم شد که باهم در تهران باشیم و ایران را چند تکه کنیم و انتقاممان  را بگیریم!


. شما نباید هیچ خبر مثبتی از ایران انتشار دهید!


 مردم ایران نباید به آینده امیدوار شوند، آنها باید دائم خبر منفی بشنوند. بگذارید شما را راحت کنم ، تنها راه شکست ایرانیها ناامید کردن مردم ایران هست!! آنها دارای عقاید محکم مذهبی  هستند و این کار ما را سخت کرده است..!!

 دوست من ترامپ کارش را بدرستی انجام می دهد. تحریم اقتصاد ایران کار بسیار واجبی هست!


ایرانیها باید مجازات شوند ، آنها تنها گروهی هستند که نه تنها در برابر ما تعظیم نکردند بلکه  قصد نابودی ما را دارند

 ، تمام کار شما این باشد. من برایتان آرزوی موفقیت می کنم!


پی نوشت:

 سخنان این خاخام صهیونیستی را بدقت بخوانید و تفکر کنید. آنها چه در سر دارند و برای اقایی بر دنیا و از جمله ایران چه نقشه های شومی کشیده اند !


هشیاروبیدارباشید. فریب

امپریالیسم  رسانه ای را نخورید....!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد