آیا تلگرام خوب است؟

انشاء یک دانش آموز دبستانی با موضوع :

آیا تلگرام خوب است؟

.... به نظر من تلگرام چیز خوبی است. در تلگرام همه آدم ها خوبند. همه چیزهای خوب و با مزه می نویسند.

من فامیل های تلگرامی خود را بیشتر از فامیل های واقعی ام دوست دارم.

مثلا دایی عزت که به قول بابایم اخلاقش خیلی گند است و زورکی جواب سلام ما را می دهد ،کلی جوک های خنده دار در تلگرام می گذارد و ما را می خنداند  یا عمه اقدس که چشم دیدن هیچ کدام ما را ندارد، یک پا شاعر شده است و مرتب از مهربانی و گذشت حرف می زند. 

من نوشته های عمه اقدس را خیلی دوست دارم. زن عمو فریده همش از طبیعت و حفظ  اون میگه، اما مامانم میگه پس چرا پوست پفک رو تو خیابون میندازه !!

 دایی محسن هم حرفای قشنگ واسه حیوونا میزنه و میگه باید به اون ها غذا بدیم و نازشون کنیم .. اما خودم دیدم با لگد یه گربه رو زد . 

زهرا خانم همسایه بالاییمون خانم جلسه ایه و  حدیث و دعاهای خوبی توی تلگرام میذاره و همش از خدا تشکر میکنه، اما پیش مامانم که میاد، همش شوهرشو نفرین میکنه و غیبتشو میکنه..

 بابایم می گوید مردم در تلگرام منافق می شوند، اما من معنی منافق را نمی دانم. به نظر من بهشت جایی مثل تلگرام است همه با هم خوبند و حرف های خوب می زنند. وقتی بزرگ شدم می خواهم با یکی در تلگرام عروسی کنم و صبح تا شب با او در تلگرام زندگی کنم.

ای کاش همه بتوانیم با هم در جایی مثل تلگرام زندگی کنیم.
این بود انشای من در باره تلگرام.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد